bemanningszaken
De afdeling bemanningszaken regelt voornamelijk de personele kant voor de schepen. Hieronder wordt onder meer verstaan het:
- werven en selecteren van nieuw personeel in binnen- en buitenland
- plannen van vaar-verlof periodes
- boeken van vluchten
- regelen van aflossingen
- regelen van visa en andere formaliteiten
- onderhouden van contact met diverse instanties
- bezoeken van schepen
- bezoeken van open dagen van diverse zeevaartscholen
Meer weten over bemanningzaken? Neem dan contact op met onze afdeling Crewing.
Gage-administratie
De afdeling gage-administratie houdt zich bezig met het verwerken van de gages voor de zeevarenden en de salarissen van het walpersoneel. Wij geven op een pro-actieve wijze assistentie aan de manier waarop kapitein/eigenaren hun bedrijf willen runnen en waarbij tevens het Amasus beleid ten uitvoer wordt gebracht. Dit houdt onder meer in het tijdig nakomen van (financiële)afspraken, zowel met de werknemers als met andere partijen zoals de Belastingdienst en Stichting Scheepvaart, maar ook het met raad en daad adviseren van aangesloten reders omtrent gages en werknemersverzekeringen.
"wij"-gevoel
De afdeling Crewing streeft er naar het contact met het personeel aan boord en aan de wal zo goed mogelijk te onderhouden zodat er een vertrouwensband groeit waardoor het werken bij Amasus als plezierig wordt ervaren en er een "wij"-gevoel ontstaat.
Wij zijn regelmatig opzoek naar nieuwe collega's! bekijk onze vacatures op de vacature pagina.